9/23/2013

Weekend

IMG_4957IMG_4961IMG_4969IMG_4988IMG_4979Taas yksi kouluviikko startattu! Onneksi oli Late Start Monday eli koulu alkoi 1,5 tuntia normaalia myöhemmin, eikä mulla ollut ekaa kolmea tuntia, kun olin tekemässä iowa-testiä. Meillä on tää viikko spirit week, jolloin jokaiselle päivälle on joku teema. Tänään oli snow white, huomenna Lilo&Stitch, keskiviikkona prinsessa&prinssi, torstaina superhero ja perjataina luokkien värit eli mulla seniorina burgundy ja kulta:) Perjantaina pelataan homecoming jalkapallo peli ja lauantaina on homecoming tanssit. Löysin vihdoin lauantaina mulle mekon! Tää oli kolmas viikonloppu kun oltiin sitä mulle etsimässä:D

Viikonloppu meni muutenkin hyvin! Mulla se alkoi jo perjantaina, koska en ollut koulussa. Keskiviikko iltana jään jälkeen alkoi tulla kuumeinen ja nuhainen olo joka jatkui torstaina, vaikkakin silloin olin koulussa ja katsomassa Hannahin lentopallo peliä. Perjantaina sitten päätin, että parempi jäädä kotiin jottei tauti veny yhtään enempää. Illalla oli kuitenkin sen verran parempi olo, että menin mukaan katsomaan jalkapalloa ja siitä Coneyn mustikkapannukakuille. Laitoin omien pannukakkujeni päälle kermavaahdon ja siirapin sijasta tosi kevyen kerroksen sokeria, joka mun mielestä ainakin on suht normaali käytäntö Euroopassa.. Mun kaverit ei tätä oo vieläkään pystyneet käsittämään:D Toisaalta mä ihmettelin miten joku voi laittaa voita pannareidensa päälle?

Lauantaina oltiin siis etsimässä mekkoa ja illalla mulle näytettiin Detroitia, josta siis yllä olevat kuvatkin on:) Käytiin katsomassa missä Tigers pelaa baseballia ja missä RedWings jääkiekkoa. Käytiin myös ajelemassa "ghetto" alueita sekä hienompaa asuinaluetta. Siitä illalliselle, koska meillä oli ihan huutava nälkä Jenniferin kanssa. Ennen tänne tuloo mietin miten jenkit on niin isoja kun jotkut on. Mutta nyt  muutaman kerran ravintolassa käyneenä tajuan syyn sen halvan pikaruuan lisäksi. Alkuruoka, alkusalaatti, pääruoka ja jälkiruoka. Mä oon yleensä täynnä ton salaatin jälkeen joten jaetaan usein alkuruoka ja skippaan salaatin (caesar tms.) ihan suosiolla ja jätän tilaa pääruualle, jonka jälkeen ei todellakaan ole tilaa enää jälkkärille.

Sunnuntai meni chillailun, läksyjen tekemisen sekä lääkärin tarkistuksen (pakollinen, jos meinann pelata koulun joukkueessa. Kuulemma marchingbandiin vaaditaan sama) merkeissä. Nyt on pakko jatkaa läksyjen ja make-up tehtävien parissa!

♡Niini

4 kommenttia:

  1. Anonyymi14.25

    sul on ihanat hiukset

    VastaaPoista
  2. Anonyymi12.53

    Oii ihana blogi, oot tosi kaunis!<3 mikä sun vastaan ottava järjestö on siellä? oon itsekkin menossa ens vuonna exploriuksen kautta jenkkeihin vaihtoon niin kiinnostaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Mun vastaanottava järjestö on Cetusa :)

      Poista