9/09/2013

Goodbye summer

432282_335385453174153_1329737611_nphotoIMG_4932Nyt ollaan koulussa oltu kokonaisen kouluviikon verran! Mulla siis alkoi viime tiistaina koulu viimein 13 viikon loman jälkeen. Vähän tiukkaa tekee herätä ennen kuutta, sillä Suomessa mun koulu alkaa yleensä 10 jälkeen, mutta enköhän mä siihenkin totu. Meillä on onneksi joka toinen maanantai "late start monday", jolloin koulu alkaa vasta 8.49. Teen aina aamulla aamupalan ohessa mulle lounaan, joka edellisellä viikolla koostui hedelmistä ja marjoista. Meidän koulussa monet kuitenkin ostavat ruuan koulusta, pizzaa, ranskalaisia, nugetteja yms... Sieltä pitäisi löytyä joku terveellinenkin vaihtoehto, mutta en ole nähnyt kenenkään vielä syövän sellaista :D

Kurssit lähtivät tähään vasta kunnolla käyntiin. Viime viikolla teimme lähinnä Pre-Exameita jotta nähdään millä tasolla kukin on. Torstaina puhuin Algebra2 opettajan kanssa, koska sen mielestä toi matikka oli mulle aivan liian helppoa, okei, olin samaa mieltä itsekkin.. Samat asiat olen opetellut Suomessa yläasteella. Vaihdoin ton kurssin siis AP Calc:iin, joka onkin sitten koulun haastavin matikan kurssi. Osan asioista sieltä osaan jo, mutta kun selasin kirjaa, tajusin että siellä on myös asioita jotka tulisi vasta pitkän matikan 7. kurssilla, ouch:D Vaihdoin myös PowerReading kurssin US Historyyn, joka toivottavasti on vähän mielenkiintoisempi:)

Viime torstaina tehtiin muitankin muutoksia, sillä mä oon nyt senior! Super happy! Kesken enkun tunnin mun host-äiti (joka on siis yksi koulusihteereistä) soitti opettajallemme, että mun pitäisi mennä käymään hänen toimistossaan. Luulin aluksi, että tapaan mun valmentajan, koska  mua varoitettu, että mua saatetaan kuuluttaa koulussa. Mutta kun astuin toimistoon, odotti siellä uusi student ID card, joka on nyt burgundyn värinen. Tosi moni huomasikin tuon muutoksen, ja siitä on saatu myös hyviä keskustelun aloituksia:) Nyt meen jatkamaan matikan läksyjen parissa!


♡Niini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti