9/03/2013

It's time to try something new

IMG_4922IMG_4923IMG_4924photoEka viikko takana host-perheen luona! Tää aika on menny tosi nopeesti ja välillä menee päivätkin ihan sekasin. On ollu vaikka mitä tekemistä. Oon käynyt shoppailemassa mun host siskon Jenniferin kanssa, katsomassa kauden ensimmäistä fudispeliä, keilaamassa, leffassa, ulkona syömässä, bbq "juhlissa" ja tutustunut uusiin ihmisiin. Onneks mulla on ollu aikaa myös nukkua, koska varsinkin ekat päivät olin tosi tosi väsynyt, kun Soft Landing Campin aikana unet jäivät tosi vähiin.

Lähdin siis 28. päivä New Yorkista kohti Detroitia. Mun kanssa lentänyt vaihtari oli tosi hiljainen joten lensin käytännössä yksin. Atlantassa aamupalaa ja koneen vaihto. Mulle ei ollut laitettu koneeseen paikkaa valmiiksi ja ilmeisesti kone olikin ihan täynnä, sillä kun viimein boarding alkoi, sain paikan viimeiseltä riviltä...jes. No onneksi nukuin koko lennon:) Host perhe oli mua kentällä vastassa ja siitä ajeltiin tänne Warreniin. Naapurusto on tosi erilainen kuin kotona, mutta tää on viihtyisä ja kuulemma tosi rauhallinen! Kun olin saanut tavarat laitettua huoneeseen käytiin syömässä ja kaupassa ostamassa mulle aamupala tarvikkeita:) Melkeen heti sen jälkeen meninkin nukkumaan. Seuraavana päivänä tapasin mun aluevalvojan, joka on todella mukava! Kaikki näkemäni host-perheen ja Jenniferin kaverit ovat kyselleet miten olen viihtynyt ja olleet muutenkin tosi kiinnostuneita.

Tänään oli mun eka koulupäivä high schoolissa! Herätys oli 5, koska mun host-äidin piti olla koululla 6 eikä saatu Jenniferin kaa kyytiä keneltäkään sen kaverilta. Musta otettiiin student ID card kuva ja tunnit alko jo 7.19... Mua jännitti vähän etukäteen, mutta onneksi oltiin kierretty kaikki mun luokat jo etukäteen niin en ollut ihan hukassa! Mulla on siis Power Reading, Algebra, Health, English, Lifetime Sports ja Personal Finance. Noi kaks viimeistä vaikuttaa tähän menessä kaikista kivoimmilta:) LifetimeSports tunnilla siis ollaan salilla, tehään CrossFittiä yms eli tehokasta urheilua kesken koulupäivän! Personal Financessa opetetaan esim talon ostamista, miten paljon mihinkin menee rahaa jne. Mun mielestä tosi hyödyllinen kurssi:) Koulu vaikuttaa ihan kivalta, käytävät on välitunnin aikana ihan täynnä ja pientä säätöä, että musta saataisiin taas senior. Ensi viikolla mulla on eka jää ton koulun joukkueen kanssa. Toivotaan, että menee hyvin koska olen viimeksi ollut jäällä huhtikuussa, jaiks! Tosi kivaa jos pääsisin pelaamaan täälläkin :)

♡Niini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti