9/17/2013

Football

IMG_4946IMG_4942IMG_4944IMG_4934Muutama kuva perjantain jalkapallopelistä:) Oon ollut täällä katsomassa kaikki koulumme varsity joukkueen pelit, joita on siis ollut kolme tähän mennessä. Kaikki pelit on myös voitettu tosi selkeesti. Go Marauders! Ekalla kerralla mun kokemukset jenkki futiksesta oli vaan yhestä pelistä mitä olin katsomassa viime syksynä Suomessa, mutta pysyin kuitenkin ihan hyvin mukana.
Joku kysyy aina pelin jälkeen mitä tykkäsin ja tähän mennessä kaikki on saanut saman vastauksen, että tykkäsin tosi paljon! Tosin viime perjantain peli oli kuulemma tylsä.. Okei, vastustajat teki ensimmäisen touchdowninsa vasta kolmannella neljänneksellä. Mutta se ei muuta mun mielipidettä noista peleistä, koska mun mielestä ne on edelleen niin siistejä. Perjantaina kaikilla pelaajilla on pelipaidat koulussa, marching band ja koulun tanssi joukkue esiintyy puoliajalla, sekä tunnelma noissa peleissä on jotain mikä pitää itse kokea:)

♡Niini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti