12/23/2013

Let's Go Wings

IMG_26341475993_10202404421329956_1036063020_n 2Reilu viikko sitten sunnuntaina olin mun ensimmäisessä NHL pelissä! RedWingsejä vastaan pelasi tälläkertaa TampaBay, jotka voittivatkin pelin 3-0... Aamulla sain mun ensimmäisen joululahjan kun oltiin perheen kanssa yhdessä aamupalalla. Paketista paljastui Filppulan Wingsien pelipaita. Oon aiemmin kertonut mun hosteille, että Wingsit on aina ollu mun lemppari änäri joukkue ja Valtteri on mun lemppari pelaaja, joten toi lahja oli tosi tosi mieluinen, vaikka Filppula siirtyikin Tampan riveihin tälle kaudelle.Ainakin pääsin sunnuntaina näkemään molempien pelit samalla kertaa:) Kaikki Wings fanit ei varmaan oo ihan sinut Filppulan seuran vaihdosta, koska mäkin sain tosi 'sassy' kommentin mun paidasta:D Mulla oli kuitenkin tosi kiva ilta ja pääsin viettämään myös aikaa kahdestaan mun toisen siskon, Amandan kanssa, koska istuttiin tän mun nilkan takia invalidi paikoilla, hah. Mulla ei ollut kameraa mukana juurikin siitä syystä, että saan tosi rajallisesti tavaraa mukaan noiden keppien kanssa, joten kännykkä kuvia jälleen... Mutta kyllä niitä ihan kunnollisia kuviakin on tulossa:)

Mulla olis vaikka mitä postattavaa nyt, ja tääkin tulee viikon myöhässä. Viime aikoina ollut tosi paljon tekemistä ja kaikki normaalit asiatkin ottaa vähän pidempään tän nilkan kanssa, kun en saa vielä kävellä. Oon kuitenkin alottanut fysioterapian joka sujuu tosi hyvin! Ehkä mulla nyt lomalla olisi aikaa kirjotella ne rästiin jääneet postaukset ja nyt lomallakin on vaikka mitä kivaa tiedossa. Joulukin on jo ylihuomenna, tuntuu hassulta ettei lahjoja avatakaan aattoiltana. Nyt voisi ottaa ohjelmaksi noiden lahjojen paketoimisen ja pyytää jotain viemään ne sitten kuusen alle!

Hyvää joulua kaikille!:)

♡Niini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti