10/27/2013

Go Blue!

IMG_1528IMG_1514IMG_1536IMG_1531Ensimmäinen jääkiekkopeli Jenkeissä, check! Siis peli missä itse en pelaa:) Oltiin eilen katsomassa yliopisto hokia, University of Michigan vs. University of Massachusetts. Peli oli tosi tasanen mutta valitettavasti UofM hävisi 2-1. Näin myös hauskimman jutun mitä oon ikinä nähny itse jääkiekkopelissä. Yks Michiganin pelaajista yritti taklata vaihtoaitioiden kohdalla. Alku näytti hyvältä, mutta Massachusetts pelaaja väistikin sen, jolloin se putos itse selkä edellä omaan vaihtoaitioon. Sieltä pystyyn ja takas jäälle:D 

Nää jääkiekko painotteiset illat on ollu ihan parhaita täällä:) Odotan innolla meiän oman kauden alkua, enää noin viikko ja sitten saan pukea Warren Mottin pelipaidan päälle! Nyt tuntuu kirjottaminen tosi vaikeelta joten suuntaan skypettämään perheen kanssa:) 

♡Niini

6 kommenttia:

  1. Anonyymi12.18

    mikä sun vastaanottava järjestö on siellä ? :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi15.32

    Kiva blogi:) millä otat kuvat tänne ja muokkaatko millään ohjelmal? Paljo sul menee omaa rahaa siel esim kuussa ja jos esim käytte host perheen kanssa syömäs nii maksatko ite? Kuin kaukana kouluus asut? Meetkö bussilla vai miten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Järkkäriä harvemmin jaksan kantaa mukana, joten iPhonen kameraan turvaudun useimmiten! En osaa sanoa tarkkaa summaa koska olen ollut täällä vasta kaksi kuukautta ja joutunut maksamaan vähän kaikenlaisia maksuja esim jääkiekkoon liittyen. Perhe maksaa mun ruuat, paitsi jos oon kavereiden kanssa syömässä! Meen melkein aina host-äidin kyydillä, eikä koulu matkaa ole autolla kuin 5 minuuttia :)

      Poista
  3. Anonyymi15.35

    Heeeii mukava blogi <3 mistä ostat yleensä vaatteet? Oot tosi nätti ja innol seurailen sun vaihtarivuotta :) onks sul koulun kaa mite et yritätkö saada hyvii numeroi vai onko niinkää välii ku oot siel vaa 1 lukukauden? :) ootko huomannu mitää ns. Mean girls tyyppei siel? Et onks siel ryhmittymiä? :D onks sul mitä valinnaisii? Tai niit koulun jälkeisii kerhoi??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Tosi vaihtelevasti, täällä perus af, american eagle, hollister, forever21 ja VS. Aika laiska oon ollut panostamaan kouluun, mulla on valitettavasti yksi D ja C loput A ja B:) kunhan en saa F niin pääsen toivottavasti Graduationiin mukaan! Itse en esim. sellasta sosiaalista hierarkiaa (?) huomaa, mutta osa mun kavereista valitettavasti huomauttelee mun ns. suosituista kavereista... Kuitenkaan sellasia 'mean girls' tyyppisiä tyttöjä ei oo, vaikka valitettavasti yhden tylymmän tytön tiedän. En oo missään kerhossa, mutta siis talvi lajina mulla on jääkiekko eli pelaan sitä varsity jengissä :)

      Poista