10/18/2013

Cider Mill

IMG_1232IMG_1225IMG_1223IMG_1246Huhhu miten kiirettä on ollut. En ole pariin viikkoon ehtinyt blogiakaan päivitellä ja tämäkin postaus tulee viikon myöhässä. Noh..parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Toinen host-siskoni, Amanda, oli täällä viikonlopun joten lauantaina olin shoppailemassa Hannahin ja Amandan kanssa. Illalla käytiin hakemassa Jennifer töistä ja käytiin syömässä sisarusten kesken:)
Sunnuntaina suunnattin Cider Milliin. Itselläni ei ollut mitään käsitystä mitä päivä toisi tullessaan. Olin kuullut vaan Apple Cideristä (ei siis mitään tekemistä alkoholillisen omena siiderin kanssa) ja donitseista. Paikan päällä mulle alkoi vähän valottua mitä päivä pitäisi sisällään. Katsottiin siis miten apple cider valmistetaan ja kaivettiin junnumieli esiin: laskettiin liukumäkeä, kiivettiin heinäpaali sekä hiekka pyramidin päälle ja seikkailtiin maissi labyrintissä. Ostetiin myös niitä donitseja, sellasia popcorneja joille en nyt just muista nimeä, apple cideriä (tässä vaiheessa totesin sen olevan samaa kuin omena mehu suomessa..) sekä sain mun ensimmäisen karamelli omenan!

Jotenkin tän tekstin kirjoittaminen ei nyt vaan onnistu, joten taidan suosiolla jättää sen tähän:) Yritän olla aktiivisempi tän blogin suhteen, ja mulla onkin pari postausta työn alla, jotka luultavasti julkaisen seuraavan viikon aikana! Saa tottakai myös laittaa toiveita jos on jotain mistä haluatte että kirjoitan :)

♡Niini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti