5/17/2014

Last month via iPhone

Yritin tehdä fiilispostausta, mutta totesin ettei siitä tuu nyt yhtään mitään. Liikaa sanottavaa mutta kaikki on tosi vaikea pukea sanoiksi, varsinkin tuntuu ettei suomi luista nyt ollenkaan. Mutta lupailin postausta (viikonloppu suunnitelmat muuttui kuitenki, entä ehtinyt istua koneella niin pitkään että oisin saanut postauksen kasaan) joten pysytään nyt ihan perus kuulumisissa ja muutamissa kuvissa:)

aprilmay1
1.Huhtikuun puolivälissä, heti Spring Breakin jälkeen, kouluun lähtö näyttikin tältä...Miten tää talvi just olikin se kaikista kylmin ja lumisin? 2.Perus Personal Finance tunti ennen kun meidän istumapaikkoija muutettiin.. ainakin teen kaikki tehtävät nyt 3. & 4.Hakemassa Amandaa kotiin CMUsta. College loppuu aikaisemmin, joten haettiin Amandan kamoja pääsiäisviikonloppuna, eli ns. muuttamassa takaisin kotiin
aprilmay2
1.Pääsiäissunnuntaina meillä oli sukulaisia syömässä, mukaan lukien kolme pikkuriiviötä. Tää tyttö oli kyllä ihan super ihana, ja selkeästi myös rakasti kuvien ottamista. 2.Pikkulapset saivat etsiä pääsiäismunia ja saivat pääsiäiskorit. 3.Meille isommille lapsille oli 'vain' pääsiäispuput 4.Rakasti se myös ton peilin edessä hengailua. Välillä myös lattialla maaten.
aprilmay3
1. & 2.Takaisin koulussa. Mun kiinnostus koulun käyntiin on tässä vaiheessa vuotta aikalailla nollassa hah. 3. & 4.Olin huhtikuun vikana viikonloppuna katsomassa mun kaverin Oton lacrosse pelejä, kun ne pelas kaksi peliä tässä ihan lähellä. Noi olikin mun ekat lax pelit missä oon ollut!
aprilmay4
1.Mitä tässä kuvassa tapahtuu? Haha. Yks ilta tehtiin läksyjä mun huoneessa, ja päädyttin siihen, että Jen juoksi mua pakoon ympyrää.. 2.Lunch! 3.Oltiin äitienpäivää edeltävänä lauantaina joillain perhetutuilla, ja lähdettiin Jenin ja Amandan kanssa leikkipaikalle leikkimään! Voin sanoa että oon ihan liian vanha siihen puuhaan, joko ne laitteet oli turvallisempia kun mä olin pienempi tai jotain on tapahtunut pään sisällä, hui.. 4.#selfie
aprilmay5
1.Onks mun pakko herätä? 5:40 aamut on edelleen vaikeita, aina päivästä riippuen, ja monta kertaa oisin mieluummin jäänyt nukkumaan pariksi tunniksi ja sitten vasta kouluun. Eipä oo kuitenkaan enää pitkä aika Märskyn myöhäisempiin aamuihin. 4.Supermansikka! 3. & 4.Ostettiin momille äitienpäivälahjaksi aurinko tuoli! Pohdittiin jo kaupassa saadaanko me se mahtumaan autoon, ja kieltäydyttiin kantoavusta juurinkin sen takia... Muutaman yrityksen ja penkkien ihan eteen siirtämisen jälkeen tuoli saatiin kuitenkin autoon ja päästiin yllättämään mom!
aprilmay6
1. - 3.Jenniferin ja Hannahin Band Banquet oli tämän viikon maanantaina. Tosi pitkä ja tylsä tapahtuma, mutta tehtiin siitä hauska, vaikka saatiinkin muutama katse vanhemmilta. Ja ainakin siellä oli hyvää ruokaa...
aprilmay7
1.Econ class with Gino! 2.Wuhuu englannin esseestä A! Noikin puuttuvat pisteet lähti MLA-format osiosta, koska mun marginaalit oli väärät.. hups. Mulla on tosi kiva opettaja, joka vaatii paljon mutta ainakin olen kehittynyt:) 3.Keskiviikko illan Menchie's! Toi on tosi hyvä fro-yo paikka, koska makuja  löytyy kaikkea tavallista Red Velvet kakkuun, jonka lisäksi päälle saa vaikka mitä herkkuja :) 

Sellasta on kuulunut mun viimeisimpään kuukauteen! Eilen olin kannustamassa kavereita elämäni ensimmäisessä track meetissä. Eilen myös alkoi mun viimeinen kuukausi Michiganissa, täytyy tehdä siitä paras mahdollinen! :) Ainakin tekemistä riittää, muun muassa kaikki viikonloput on täyteen buukattu siihen asti kun lentokoneeni lähtee kesäkuun puolivälissä kohti D.C.tä. Nyt lähden valmistautumaan vaihtaripiknikille!

♡Niini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti