3/01/2014

February

CollageImage4
1. & 2.  U of M jääkiekko peli, oli kylläkin vielä tammikuun puolella mutta anyway oltiin tälläkertaa perheen kansssa ja oli kyllä taas kivaa :) 3. #transformationtuesday 4. Selfie

CollageImage1
1. Enkun tunti. Meillä on nyt ollu tosi paljon kaikkia esseitä joita analysoidaan ja tehään 'vastausteksti'.. Nää oon edelleen sellasia mitkä tuottaa vähän vaikeuksia koska oon tosi huono keskittymään ja löytämään hyvät lauseet tukemaan mun pointteja. Onneks mun opettaja ymmärtää ja antaakin usein mulle enemmän aikaa...Koska yleensä nää jää viimeiselle illalle ja noh eihän niitä ikinä tule tehtyä :D Mulla on kuitenkin hyvät arvosanat tähän mennessä tästä 2. semesteristä. 2. Kisakatsomo ruokalassa...Noi olympia pelit tuli kyllä aina tyhmään aikaan 3. Host-äiti nukkui pommiin joten oltiin myöhässä koulusta ensimmäistä kertaa 4. No näitä ruokakuvia...heh. Mun aamupala :)

CollageImage2
1. & 2. Snowcoming! Eli siis tosi samanlainen kun Homecoming mutta ei niin paljon ihmisiä ja ehkä vähän rennompaa. Mun piti tehdä tästä ihan oma postaus mutta koska otettiin kuvat sisällä niin laatu oli mitä oli joten päätin että laitan nää sitten tähän kollaasi postaukseen. Mentiin siis kaveri porukalla mikä musta on tosi kiva! Olin ensin tällä porukalla, meitä oli siis Hannahin ja Jenin lisäks Natalia, Martha ja Hannahin poikaystävä. Koululla olin kuitenkin enemmän 'omien' kavereiden kanssa:) 3. Snowcomingin jälkeiset 'after partyt' Natalialla. Hengailtiin siis siellä, tai no mä kävin katsomassa leffaa yhden kaverin luona koska siellä oli muutama muukin mun kaveri :)  4. Random kuva lunchilta. Mulla siis vaihtu ruokailu A lunchiin ja suurin osa mun kaveresita on edelleen B tai C lunchin oppilaita joten syön nyt useimmiten näiden kanssa.

CollageImage2
1. Istutaan aina ennen ekan tunnin alkua tolla samalla paikalla. Ollaan siis n. 30 min ennen koulun alkua koulussa joten tossa on hyvää aikaa snapchattailla yms. 2. Valentine's day pizza 3. Tehtiin ekaa kertaa Jenin kanssa oma dinner mun vaihtovuoden aikana.. Grilled cheese ja taco salaatti :) 4. Valentine's day kukkia. Meillä oli kukka myynti koulussa, joten sain noi sieltä:) Muuten mun ystävänpäivä vaihtui enemmin leffa illaks Jenin kanssa mut meillä oli tosi kiva päivä

CollageImage3
1. Sitä samaa mitä edellisessäkin kollaasissa 2. #b&w#selfie 3. Kauden toiseksi viimeinen peli ja mä istun katsomossa edelleen.... Voin todeta ettei ole näin huonoa mutta samalla hyvää kautta ollut samaan aikaan, ikinä! 4. Jake ja mä Personal Finance tunnilla! Jake on yks mun ihanimmista ja hauskimmista kavereista täällä, hah. Eilenkin se kysy haluunko jäätelön sen kanssa puoliks, meillä siis myydään perjantaina 6. tunnilla jäätelöä, ja koska mun rahat oli tietenkin kaapissa niin Jake tarjosi! Mua ainakin piristää tollaset pienet asiat :) 

CollageImage5
1.& 2. American Pie... Löyty 'tavallista'-, kinkku-, mac&cheese pizzaa yms! Vähän suomen Raxin tyyppinen ratkaisu paitsi valikoima lähinnä keskittyi pizzan:D En voi väittää etteikö olisi ollut hyvää, mutta jaksoin syödä vaan salaatin ja melkein kokonaan ton annoksen 3. Ah chinese ♡ 4. Minä ja Jen shoppailemassa Somersetissä lomalla. Toi taisi olla toinen kerta kun pääsen kunnolla shoppaamaan ilman keppejä, jos en nyt ihan väärässä ole! Meillä oli siis viikon Mid-Winter Break samaan aikaan kun Etelä-Suomesssa oli hiihtoloma.Toi breikki tuli tosi tarpeeseen vaikka joululomasta ei ollut pitkä aika, mutta kun ne olympialaiset oli käynnissä sillon ja pelit tuli tätä aikaa 7 aamulla...

CollageImage6
1. Oli pakko ottaa ennen peliä viimeinen koppi kuva, viimeinen kerta tossa kopissa:( 2.  Mun loma olikin pelkkää jääkiekkoa:D Sain maanantaina peli luvan ja pääsin treenaamaan kahdet treenit ennen viimeistä runkosarja peliä, joka oli perjantaina ja samalla meidän senior-night. Teen kaudesta täällä postauksen myöhemmin kun löydän kuvia, koska siitä tuli toive :) 3. Senior Night! Ja mun eka peli 12 viikkoon!! Vaikka toi olikin mun viimeinen peli tossa hallissa, olin tosi iloinen. koska pelkona oli etten pelaisi enää tällä kaudella. 4. Samainen perjantai jolloin Ruotsi voitti Suomen välierissä.. Sain paljon tollasta kommenttia, mutta sitten kun Kanada voitti USAn niin muakin alettiin ymmärtämään :D Ja noh lauantain pronssipelin jälkeen sain muutamia katkeria viestejä

CollageImage
1. Viimeiseen peliin matkalla. Meidän ainoa playoff peli oli tiistaina Staten 8. parasta joukkuetta vastaan ja no arvattavaa olikin että tappio tuli ja tunnelma pelin jälkeen oli tyhjä. Ainut asia mitä sen pelin jälkeen oisin toivonut, ettei mun reaktiota oltais kyseenalaistettu. Toi oli mun ja muiden senioreiden viimeinen peli Marauders paidassa ja ottihan se koville... 2. #Loner. Niitä poikajoukkuueessa pelaamisen huonoja puolia.. Yksin tyhjässä isossa kopissa, kun oma joukkue on seinän toisella puolella :(  3. Torstaina koulun jälkeen 4. Mun ENSIMMÄINEN maito Amerikassa! Tosin suomalaiset kaverit kyseenalaisti voiko ton laskea koska tavallaan toi on kylmä kaakao... Jenkit puolestaan ihmetteli miks muka ei laskettais. Noh ainakin se oli fat free :)

Tälläinen postaus tällä(kin) kertaa... Oon ollut tosi tosi laiska kameran käyttäjä, ja noh postailija ylipäätään. Mulla vaan pää lyö tyhjää ideoista koska mitään erikoista ton jääkiekko kauden loppumisen lisäksi ei ole tapahtunut. Mua se ei haittaa, älkää käsittäkö väärin, musta on kivaa että elän perus arkea eikä kokoajan ole jotai erikoista:D Viikon päästä suuntaan kuitenkin Detroitin lentokentälle ja kohti Kaliforniaa!! Yay. Pääsee täältä lumen seasta vähän erilaisiin maisemiin muiden vaihtareiden kanssa:) Koneessa ajattelin, että voisin saada aikaan jotain fiilis postausta, koska varmaan ihan kiva kuulla niitäkin välillä?:) Silloin lähenteleenkin päivä jolloin Suomeen palaamiseen on enää 100 päivää! Hirveetä vauhtia tää vuosi mennyt, nytkin on jo maaliskuu?

♡Niini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti