8/24/2013

1 day

Kuvankaappaus 2013-8-24 kello 22.22.37
Hey! Huomenna lähtö, jaikss! 7.55 lähtee kone ja pari tuntia ennen pitäisi olla kentällä. Lähden samalla lennolla kuuden muun suomalaisen kanssa joista kahden kanssa olen samassa koulussa ja yhden tunsin ennestään muuta kautta, tosi outo mutt kiva sattuma! Meitä piti olla myös yksi märsky lisää, mutta polvileikkaus ainakin viivästyttää lähtöä:(

Koko viikko on ollut sellaista "tää on mun vika viikko Suomessa". Täynnä sekavia ajatuksia, mutta enimmäkseen musta tuntuu hassulta. Vähän samalta kuin silloin kun siskoni lähti vaihtoon. Olin viisi kuukautta ainut lapsi, joka olikin hauskaa, mutta niin erilaista mihin olin tottunut. Melkein kaikki on kysyny nyt tän viikon ajan et joko jännittää, mutta ei, en osaa jännittää tätä. En tajua sitä vielä, että oon oikeasti poissa vajaan vuoden täältä tutusta ja turvallisesta ympäristöstä, jossain mitä kohta kutsun kodiksi. Aion kuitenkin nauttia jokaisesta hetkestä, tehdä vuodestani ikimuistoisen ja ainutlaatuisen:) Siitä kun hain vaihtoon on nyt vuosi ja vihdoin on aika lähteä. Tottakai mulle tulee perhettä ja kavereita Suomessa, mutta tiedän että ne odottaa mua täällä kun tuun takasin monta kokemusta rikkaampana.

Tähän vikaan viikkoon on mahtunut niin paljon ohjelmaa, muun muassa läksiäiset, yökylä, pari käyntiä koululla, kavereiden hyvästelyjä ja pakkausta, sain vasta äsken noi kamat laukkuun asti. Sanoin kokoajan, että kyllä mulla on vielä aikaa joten tää päivä on ollut todella kiireinen... Tästä tulikin aika teksti painotteinen postaus, koska kuvien ottaminen on tässä kiireessä jäänyt vähemmälle, pari puhelimella otettua kuvaa kuitenkin:) Nyt vielä viimeiset jutut valmiiksi ja sitten nukkumaan. Pakko saada vähän edes unta ennen matkustamista!

Seuraavan kerran pääsenkin kirjoittamaan Jenkeistä!

♡Niini

2 kommenttia:

  1. Oi vitsi! Hyvää matkaa ja pidä huippu vuos! :)

    VastaaPoista